Μετατρέψτε τις πληροφορίες σας σε γνώση

  • Εισαγωγή
  • Στόχοι
  • Χαρακτηριστικά
  • Τιμή & ερωτήσεις

Εισαγωγή

Μερικές από τις προκλήσεις της διαχείρισης γνώσεων ενός οργανισμού:

  • Είναι δύσκολο να βρεθούν οι πληροφορίες που διανέμονται σε ολόκληρο τον οργανισμό.
  • Οι διάφορες γεωγραφικές τοποθεσίες του οργανισμού.
  • Η κάθε εργασία γίνεται ξεχωριστά.
  • Εύρεση των ειδικών δεξιοτήτων κάθε εργαζομένου.
  • Οι διαθέσιμες πληροφορίες δεν επαναχρησιμοποιούνται.
  • Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση σε πληροφορίες έξω από τον οργανισμό.
  • Ανταλλαγή γνώσεων.
  • Πώς να αναγνωρίζετε και να μοιράζεστε την γνώση.
  • Η επαναχρησιμοποίηση της γνώσης είναι ταχύτερη από τη δημιουργία της ξανά.
  • Οι γνώσεις πρέπει να αποθηκεύονται για να επαναχρησιμοποιούνται.
  • Εμπόδια στην ανταλλαγή πληροφοριών.
  • Έλλειψη επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών.
  • Μη καταγεγραμμένοι στόχοι του οργανισμού.
  • Προσδιορίστε τους διαφορετικούς τύπους γνώσεων σε ένα οργανισμό.

Στόχοι

Η διαχείριση της γνώσης είναι ένα σύστημα υποστήριξης αποφάσεων που απαιτεί την εφαρμογή ενός μοντέλου που σχετίζεται με τις διαδικασίες μάθησης - μερικές φορές δε βασίζεται και σε μηχανική μάθηση - και την απόκτηση και μεταφορά γνώσης με την βοήθεια καθημερινών δραστηριοτήτων (διαδικασία ανταλλαγής γνώσης).

Η απόκτηση μιας τεχνογνωσίας δεν είναι από μόνη της αρκετή. Πρέπει να ενθαρρυνθούν οι κατάλληλες συμπεριφορές και να αναπτυχθεί μια κουλτούρα αμοιβαίας υποστήριξης στην επιχείρηση.

Τα εργαλεία και οι τεχνικές εκμάθησης θα πρέπει να συμβάλουν στη δημιουργία μιας ευνοϊκής κουλτούρας και προδιάθεσης για την κοινή χρήση.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου διαχείρισης γνώσης (στρατηγική διαχείρισης γνώσης):

  • Προώθηση της διασύνδεσης μεταξύ συστημάτων (χρήση κοινών λύσεων διαχείρισης).
  • Δημιουργία ενός δικτύου εργασίας ή πρακτικές κοινότητες για την διάχυση της τεχνογνωσίας. Εύρεση ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα ή κλάδους (ανταγωνιστική νοημοσύνη).
  • Αναγνώριση και καταγραφή της γνώσης με σκοπό της επαναχρησιμοποίησή της.
  • Διαχειριστείτε την εξέλιξη της τεχνογνωσίας.
  • Προώθηση μιας κουλτούρας εντός του οργανισμού που ενθαρρύνει τη δικτύωση μεταξύ ανθρώπων και τη συνεργασία.
  • Καθιέρωση διαδικασιών για την αυτόματη διάχυση των πληροφοριών σε εκείνους τους ανθρώπους που μπορεί να ενδιαφέρονται να τις χρησιμοποιήσουν.
  • Κατάργηση των εμποδίων της κοινής χρήσης των πληροφοριών.
  • Καθολική πρόσβαση στις πληροφορίες.
  • Ορισμός των διαφορετικών τύπων γνώσεων σε ένα οργανισμό.
  • Εφαρμογή εργαλείων για τη σύνδεση ατόμων και διαδικασιών (ανταλλαγή γνώσεων).
  • Προσδιορισμός των ειδικών σε κάθε βασικό τομέα.
  • Το σύστημα πρέπει να είναι ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες διαδικασίες εντός του οργανισμού.
  • Το μοντέλο πρέπει να ανανεώνεται περιοδικά.
  • Ορισμός στρατηγικών για την κωδικοποίηση της γνώσης.
  • Ορισμός διαδικασιών για τη μεταφορά της γνώσης.
  • Προσδιορισμός των ευθυνών και των ικανοτήτων.
  • Ρύθμιση των διαδικασιών για την αυτόματη αναγνώριση πληροφοριών κατά την στιγμή της παραγωγής τους.
  • Ενθάρρυνση της ολοκλήρωσης του συστήματος (λήψη γνώσεων).
  • Διάχυση της αποκτηθήσας γνώσης.

"Ο καθορισμός και η μεταφορά της τεχνογνωσίας των βάσεων Foinaven (βόρεια Σκωτία) και του Κόλπου του Μεξικού ήταν ένας βασικός παράγοντας για τη μείωση του προγραμματισμένου κόστους υλοποίησης κατά 50 εκατομμύρια δολάρια".

Διευθυντής Ανάπτυξης.

Χαρακτηριστικά

Ορίστε μια ταξινόμηση

Το OpenKM σας επιτρέπει να ορίσετε ένα μόνο σημείο πρόσβασης σε όλες τις πληροφορίες - διαχείριση περιεχομένου - χρησιμοποιώντας μια ταξινόμηση. Το μοντέλο ασφαλείας σάς βοηθά να ορίσετε σε ποιες πληροφορίες έχουν πρόσβαση οι χρήστες.

  • Απλό για τον χρήστη.
  • Η βασική λειτουργικότητα έχει ήδη δημιουργηθεί.
  • Εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη.
  • Βοηθά στην ανάλυση των αποτελεσμάτων.
  • Απλοποιεί τις διαδικασίες.

Αναγνωρίζω

Βασισμένο σε ένα μοντέλο εκμάθησης - μηχανική μάθηση. Χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα δεδομένα μέσα στο ίδιο το αποθετήριο, το OpenKM συλλαμβάνει και προσδιορίζει πληροφορίες για διανομή και επαναχρησιμοποίηση.

Αυτόματη καταγραφή

Οι λύσεις διαχείρισης OpenKM, σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες. Αυτές οι διαδικασίες μειώνουν το κόστος, ελαχιστοποιούν τα ανθρώπινα λάθη καθώς και αποτρέπουν τους χρήστες από την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων εργασιών που δεν συμβάλλουν στη γνώση.

Οι εργασίες διαχείρισης εγγράφων OpenKM βασίζονται σε συμβάντα εγγράφων, επικυρώνουν τους κανόνες και εφαρμόζουν καθορισμένες ενέργειες - και σας βοηθούν να ρυθμίσετε αυτόματα την επιχειρηματική σας λογική. Μπορείτε να ορίσετε κανόνες βάσει συμβάντων, για παράδειγμα να μετακινήσετε ένα έγγραφο σε νέο προορισμό, να αλλάξετε τις προδιαγραφές της ασφάλειας, να εφαρμόσετε μετασχηματισμούς εγγράφων (μετατροπή σε PDF) μεταξύ άλλων. Χάρη στην αρχιτεκτονική προσθηκών (plugins) OpenKM, η διαχείριση εγγράφων είναι εύκολα επεκτάσιμη.

Παρακολούθηση

Το σύστημα διαχείρισης εγγράφων OpenKM, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ρυθμιζόμενη καταγραφή των ενεργειών (audit trails). Σας επιτρέπει να έχετε αποδεικτικά στοιχεία για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων που έχουν επηρεάσει, ανά πάσα στιγμή, μια συγκεκριμένη λειτουργία, διαδικασία ή συμβάν.

Συνδεσιμότητα

Υπηρεσίες Web REST και CMIS

Υποστηρίζονται πρωτόκολλα δικτύωσης CIFS, FTP και WebDAV.

Η διαχείριση περιεχομένου της εταιρείας OpenKM, μπορεί να ενσωματωθεί γρήγορα σε εφαρμογές τρίτων. Υπάρχουν διαθέσιμες ενσωματώσεις με Bonitasoft BPM, Joomla, WordPress, Google Drive, Microsoft Office και Vtiger μεταξύ άλλων.

Ενότητες

  • Multitenant.
  • Αρχειοθέτηση αλληλογραφίας.
  • Ψηφιακή υπογραφή και κρυπτογραφία.
  • Ενσωματωμένος μηχανισμός BPM.
  • Σφραγίδα (Υδατογράφημα).
  • Μηχανισμός δημιουργίας αναφορών.

Βάση γνώσεων

Η διαχείριση περιεχομένου της εταιρείας OpenKM, επιτρέπει την δημιουργία ενός ή περισσοτέρων αποθετηρίων γνώσεων και την πρόσβασή τους από ολόκληρο τον οργανισμό. Μπορείτε να βρείτε ένα πρακτικό παράδειγμα στη διεύθυνση https://docs.openkm.com.

Η βάση γνώσεων, για παράδειγμα, βοηθά μια επιχείρηση στο να δημιουργήσετε γρήγορα έναν επιχειρηματικό κατάλογο (καταγραφή της διαδικασίας γνώσης).

Διαχείριση αλληλογραφίας

Το OpenKM μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση όλης της φυσικής αλληλογραφίας της εταιρείας, έντυπων εγγράφων - μέσω διαδικασιών ψηφιοποίησης - καθώς και για την αποθήκευση email.

Δημιουργία καναλιών διανομής

Αυτόματη διανομή προσωποποιημένων πληροφοριών για χρήστες ή ομάδες χρηστών την δημιουργία τους στο αποθετήριο.

Συνεργασία

  • Ταυτίσιμη πρόσβαση σε πολλές συσκευές.
  • Διαχείριση εργασιών.
  • Ημερολόγιο.
  • Δικαστήριο.
  • Wiki.
  • Σημειώσεις και σχολιασμοί σε έγγραφα.
  • Ομαδική επεξεργασία.

Βοήθεια στη λήψη αποφάσεων

Βοήθεια στην ενοποίηση δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων (DSS Decision Support System).

Αυτόματες αναφορές για έλεγχο.

Αυτόματη καταγραφή μεταδεδομένων

Το Zone OCR του OpenKM είναι ένα σύστημα συλλογής δεδομένων και επεξεργασίας εγγράφων (καταγραφή της γνώσης). Έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει ροές εγγράφων οποιασδήποτε δομής σε δεδομένα έτοιμα για επιχειρηματική αξιοποίηση. Χάρη στην αρχιτεκτονική του OpenKM είναι δυνατή η ενσωμάτωση με τρίτες τεχνολογίες, όπως Abby Flexicapture, Kofax και Cognitive Forms μεταξύ άλλων.

Προηγμένη προεπισκόπηση

Υπάρχουν διαθέσιμες επεκτάσεις για προεπισκόπηση αρχείων AutoCAD και DICOM. Χάρη στην αρχιτεκτονική προσθηκών (plugins) του OpenKM, το σύστημα είναι εύκολα επεκτάσιμο.

Έλεγχος έκδοσης

Ο έλεγχος των εκδόσεων είναι η διαχείριση των αναθεωρήσεων σε έγγραφα. Οι αναθεωρήσεις συνήθως καθορίζονται από έναν αριθμό ή έναν κωδικό γραμμάτων, που ονομάζεται "αριθμός αναθεώρησης". Κάθε αναθεώρηση σχετίζεται με μια χρονική σήμανση και το άτομο που κάνει την αλλαγή. Οι αναθεωρήσεις μπορούν να συγκριθούν και να αποκατασταθούν γραφικά.

Τιμή & ερωτήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Γενικές ερωτήσεις